FULLT UPP

2011-12-20 | 23:40:14

inte hunnit skriva nånting för har haft fullt upp de senaste dagarna med pass som ska fixas, saker som ska inhandlas, personer som ska dejtas och säga god jul, städning, skola, packning & jobb.. Var till lotsgatan igår och sa hejdå till mor, pär & syster, ut till järsö och sa hejdå till mormor & morfar och kikade på det nymålade köket på nedervåningen där mamma och dom ska flytta in om ca 1 år.
Eftersom jag är bortrest ett tag nu så bjöd jag nemi, tim, walter, jimmy, alexe och anja på tacos hemma hos mig.. riktigt kul kväll med många skratt, imorrn åker jag och tar flygbussen direkt till nyköping från citytterminalen. sover hos Denice och åker tors morgon runt 6 med flyget till Paris! ♥












ååh kommer sakna mina små filurer, ( jag vet att du läser detta ) tur att man har en kattvakt som kommer gosa med dem varje dag åtminstånde 2 timmar! ;)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0