5 SAKER

2011-12-14 | 18:05:18

 




5 saker du kanske inte visste om mig: ( jag veet har dragit samma förut men försöker va påhittig!)

☮älskar kläder och skor men det enda jag vet är att man inte ska matcha randigt & prickigt ( fast tydligen är det mode nu så jag vet ingenting längre )

☮för 5 år sen noppade jag av håren från benen istället för att raka så nu har jag glesbebyggd tallskog istället för djungel på mina ben.

☮jag vill bli florist men har en hemlig dröm om att ha ett hemmakonditori samtidigt eftersom jag älskar detaljer

☮ i 7an använde jag bara rosa kläder, ett halvår senare såg jag ut som cruella de vil

☮har alltid haft lättare att bli vän med killar och är i hemlighet avundsjuk på att de får rapa och klia sig på pungen hur mycket de vill utan att det blir rabalder


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0