TAXI

2011-08-06 | 19:54:11

@ wooooork. Sitter och leker med bilder och har ovanligt många samtal ikväll. nya arbetstider så slutar 23 istället för 00 ikv. Skönt!

Gick igenom skuldlådan när jag skulle reda upp en skuld, kul att det är massa folk man känner som både tagit springnota hit och dit och skitit i att betala fast skulden är flera år gammal. Jag är så noga själv att alltid betala tillbaka såfort jag har pengar, fast det kanske slutar med att man själv inte har råd med krog en kväll. har någon varit sjysst nog att ställa upp med pengar så ska man ju vara sjysst tillbaka och ge såfort som möjligt :) My opinion iallafall haha!

Imorrn dagspass och sen lite äventyr för är ledig på måndag.. eller egentligen ledig hela veckan på dagarna iallafall för jag jobbar natt hela veckan :) awesome!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0