TAURUS

2011-08-03 | 18:32:43

Igår flög morfar och jag över dan till Esbo, överby för att kolla in skolan som jag sökt till.. Den var helt underbar! Jag har flyttat så mycket de senaste åren men när jag kom till Margareteberg som skolan ligger i så kände jag mig hemma direkt. Vi fick rundvandring och åt lunch med platschefen, sen gick vi runt själva och tittade på parken och så gick jag själv en runda, funderade och bara njöt. Jag lägger in bilder senare ikväll eller imorrn eftersom jag är på jobb nu.

Det blir ingen esbo-flytt för mig nu iallafall, men platschefen som visade oss runt på skolans område föreslog ett annat alternativ som lät som en dröm för mig. Går den i uppfyllelse så har min fjantiga skol-klump som jag haft i magen flera år försvunnit.. + att jag får trädgårdsmästarexamen på 2 år! och sen kan plugga vidare till florist. måste först prata med lite olika personer så berättar mer när jag vet mera :)

Idag skulle jag piercat mina anchors men Simon från East Street i sthlm som skulle kommit så hade tövlat sig med något så han kommer först nästa vecka. Så jag får stå ut en vecka till!

och nu är jag på extra telefonpass ikväll men ledig imorrn. Ska till labbet och ta blodprover och sen träffa narkosläkare kl 13. Jag har inte tagit blodprov sen 2008 och det var ett helvete, tänker inte vara en lipsill men vet ärligt talat inte om jag kommer att klara av det. Har inga problem med tatueringsnålar eller att pierca mig men efter några händelser när jag var liten så skriker jag och får panik om jag har en spruta i samma rum som mig. men det är ju ett måste om jag ska få operera mig, så dom får väl dänga mig i huvudet med en stekpanna och passa på när jag är däckad.






tråkigt på jobbet :')


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0