VAD SOM HÄNDE

2011-08-10 | 02:12:47

-> "Oxar gillar som sagt var allt som växer och skönhet, så ett yrke som passar oxen är trädgårdsmästare. Estetiken är viktig för dem också och därför finner man oxar i konstnärliga yrken, t.ex.. konstnär, sångare, arkitekter, fotomodeller mm. "

Skrattar lite och undrar varför jag blev mera åt trädgårdsmästar/florist hållet istället för fotomodell.. Känns som om stjärntecknen hånskrattar åt mig " you wish celie scott ! ". Sen tar dom upp sin lilla påse med små foster i och väljer ut alla Tyra Banks wannabe-bebisar, pussar dom på pannan och strör fotomodells-pulver över dem. Sen slänger dom ner en trädgårdshacka längst ner i påsen där Celie Scott ligger som en rynkig liten röd fosterklump.. Sen blir jag formad som quasimodo pga ansträngande trädgårdsarbete av alla jättetomater som växer sig stora som berg pga mina gröna fingrar. och mellan alla bergs-tomater sitter Celie Scott där och tittar trånande mot Heidi Klum och Adriana Lima som fick fotomodellspulver.. Men jag blev världens bästa trädgårdsmästare iallafall!


ungefär såhär skulle jag väl se ut..


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0