FREDAG

2011-08-05 | 21:06:39

Känns nästan som om jag haft semester idag när jag vart på jobb eftersom det inte har hänt så mycket. mest suttit utanför i solen. Haha. Nemi tog en sushibox och svängde via en stund också :)

När jag kom hem möttes jag av potatispulver över hela köksgolvet, eftersom mina små underbaringar till kattor har lärt sig att öppna skåpdörrar och det bästa dom vet är att riva ut allting :) Var med simon & tittade på invigningen till waldorfskolan eftersom min mamma har stor del i den nya skolan, där det inte var så livat, kanske vi var där fel tidpunkt.

har hunnit med storstädning, hänger med en spelnörd och ska kanske kika in Kino-huset senare :)








gillar att min fot bara blir blåare & blåare, tur att det är operation snart :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0