SANNA MINA ORD

2011-08-03 | 20:04:26

13 dagar kvar.. snart faller allting på plats.


Det kan bara bli bättre nu, jag har skämts för vem jag är, ångrat misstag och betett mig fel. Jag har krypit ihop hemma i soffan, rädd för att gå ut och vara bland folk. rädd för att se nån i ögonen och trott att jag inte förtjänat att gå på samma gator som alla andra. men det är väl som jag alltid försökt intala mig själv, har man orken att stiga upp ur sängen på morgonen så har man orken att jobba uppåt.





"Men allt e som det ska, håller kvar min position
För 12 år e granska bra, försök förstå min situation
Alltid älskat det jag gör, så jag e ödmjuk i livet
Tacksam för jag fick nått, tappar aldrig drivet
-yo jag vägrar, vägrar stå i ledet
jag bara vägrar så jag bygger något eget

Sanna mina ord för jag vägrar den som
gnäller en jävla massa, släpp bollen börja passa
Det är så du expanderar, växer upp och tar över
Och jag springer 100 varv till tills fötterna dom blöder
För Varje jävla ung tupp, varje jävla ny grupp
-Jag säger big up, det bäst ni siktar hit upp

Jag vägrar ta en order ja, ja jag vill bara spinna mer
Aldrig titta ned eller skämmas för min uppsyn
vägrar va som dom som aldrig står upp för nånting
En krigare med själ för jag har slagits sen dag ett
Trott på mina drömmar trots dom kallat det för vanvett
-Min attityd, min moral
-Mitt liv, mina val
Du ska aldrig tryckas ner, för vem du än e
Du ska aldrig ryckas med, för o kasta samma sten!"


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0