AMAZZIIING

2011-08-27 | 22:57:30

:D helt otroligt vad jag hunnit med saker sen jag senast skrev.

plugg i skolan
karrböleloppis med w
badat bastu
simons kräftskiva i hammarland
insupit vin i fint sällskap
och gjort massa bra gärningar & hjälpt folk
bilskolan klart, bara 1 körning kvar sen är 2a skedet klart!
balkonghäng hos nemi
kaffe på dinos med tim, nemi, jonas
jobb och åter jobb i mängder
filmkvällar med w
långa pratstunder på trappan
Middag hos conny i lemland
varit och fiskat m boys
kubb & fä med taxi hos ståhl i lumparland
packat ihop lägenheten
hälsat på mormor & morfar
åkt massor med bil
bakat pajer och brownies med nemi & amira
sagt hejdå till simon
överkonsumerat sushi


mitt schema för varje dag var sjukt, proppat med fritidsmåsten, skola, jobb och packning..
men nu börjar det äntligen lugna ner sig. from nästa vecka blir jag inneboende på strandgatan 13. ska bli spännande! :) har börjat H&R i väntan på att jag ska få svar från vuxenutbildningen i esbo som jag har sökt till.. lägger upp lite bilder hulleombuller och har säkert glömt nån.. men det kommer mera uppdates efter att jag flyttat klart :)









ståhl förstod sig inte på sin egen grill :')



vinnar"kastet" haha















i esbo :) hittade inte kamerasladden så fick bli såhär..



påväg till kräftskiva i hammarland, utklädd som indian!














Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0