4.8.2011

2011-08-04 | 17:46:25

Tillbringat hela dagen på sjukhuset, fick sällskap med mig men klarade inte blodprovet första gången. så fick komma tillbaka 1 timme senare och då var jag lite lugnare så dem slapp använda stekpannan i huvudet. jag är så jäkla stolt över mig själv! :))
Fick veta av narkosläkaren att jag inte kan ta mina anchors förrens efter operationen den 6e september eftersom man inte får ha metall/piercingar i kroppen när dom söver ner en eftersom man tydligen kan få " brännmärken " runt piercingarna för att dom använder nånsorts ström.. yeah, förstod inte riktigt.

Var till cityblommor idag och imorrn ska jag till sandåsen & spinna vidare på min skol-plan.. fortsättning på det följer nästa vecka :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0