LOVE THIS FUTURE

2011-08-08 | 16:48:57

Har haft en noll spännande dag, gjort lite ärenden, sällskapade med simon på sjukhuset. Helt galet när man är där på jourtiden och dom öppnar kölapps-apparaten. Alla tanter slänger sig över den med nävar & kryckor för att bli först och simon mittemellan som ryter till när en tant försöker sno en lapp av honom. Haha.. :')

Hem och städa, sov en stund och lite häng på ramsholmen med framtidsprat. nu ska jag fortsätta packa ihop eftersom jag köpte sopsäckar och hämtade mera lådor idag. det går framåt :D
jobbar natt inatt, awesome! fick tips om att en av chaufförerna har en snart ledig lägenhet, så jag håller tummarna.. börjar känna mig superstressad nu eftersom H&R börjar den 16, jag har inte fått veta om jag kommer in på vuxenutbildningen ännu och några andra delar som behöver falla på plats också.. Augusti blir fullt upp.

På onsdag gäller det, kommer bli tufft men jag är redo. Är inte lätt när man försöker tampas med lika framåtgående individer som en själv, men det har varit dags för en ny celie länge nu. kanske det bryter tystnaden


Home is whenever I'm with you.



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0