VISIT SCHOOL

2011-04-05 | 09:13:51

Jag är påväg till skolan om en stund för att äta lunch med dom, just nu kan jag inte vara med för att jag inte får vistas i kök med kryckor och gips pga av regler. Och det är lite svårt att laga mat och få med sig alla ingredienser från skåp och kylar och samtidgt stapla fram på kryckorna :) Men 8a veckor utan att få träffa min fina klass funkar ju inte så därför brukar jag vara så sniken & äta lunch där ibland.

Sen ska jag till Avancia en sväng och träna, blir ju ingen cykling för mig idag utan bara styrketräning för mage, armar, rygg och axlar.
Senare kommer jag att lägga upp en bild på ett till armband som jag har gjort! :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0