VI LÄKER ALLA SÅR

2011-04-16 | 18:40:13

Idag är jag lika trött som en sengångare för det var full rulle redan kl 8 imorse ut till järsö för att hämta mina sommardäck. Service det här när man inte behöver göra nåt själv. Egentligen borde jag bryta mot normen och lära mig hur man byter, med skit i arslet och olja på händerna!

Ikväll ska jag på jobb igen och har fått rådet att sova före natt-skiften så jag har legat och snarkat som en gris från kl 2 till halv 7 med kattorna på magen, ni vet hur man blir äckligt varm och dåsig när man sover mitt på dan? Jag trodde jag hade vaknat i en bubbelpol för att jag var så svettig. Trots det ska jag sova vidare en stund nu till kl 9. Sen borde jag väl vara förberedd! :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0