FRIDAY

2011-04-09 | 00:03:03

Jag har haft fullt upp och mycket på schemat de senaste dagarna så har inte hunnit skriva så mycket. Idag var jag och spanade in ett japanskt knivset som jag trånat efter, den billigaste kniven kostade bara 79 euro!! :) En Vanlig köttkniv kostade ungefär 180 euro. Tror det få bli en i året för mig, en kul samlingsgrej!

Hängt lite med nemi ikväll men annars har det varit helt lungt eftersom det inte finns så mycket mer att göra när man är nykter :') men nu ska jag däcka, ska tydligen väcka walter om 4 timmar, hur jag nu ska orka..

Kommer ni ihåg den grå kattunge som vilade vid min hals som jag la upp bild på för ett par dagar sen? Jag åkte ju och hälsade på familjen för att se om hon hade det bra, och allting verkar ha gått fint. och fet är hon :) haha




nu 11 månader gammal :)


Kommentarer
Postat av: josefine

gud så söt :D

2011-04-09 @ 19:41:06
URL: http://osin.blogg.se/
Postat av: josefine

sv; okej :)

2011-04-09 @ 20:53:22
URL: http://osin.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0