DAGENS

2011-04-12 | 22:43:03

Jag kör en liten dagens! Eller som det har varit under dagen. Walter och jag har glott på vår veckorliga Kniven mot strupen och käkat chips, nu ska vi sova för jag har pluggat hela kvällen, och höll på och dansade runt i tvättstugan med moves som liknande Mr beans när en kvinna kom för och hämta sin tvätt. Tror jag skämdes ögonen ur mig, det var nog dagens om nåt..


LISTA
Dagens humör:  Superpepp och trött
Dagens mående:  Som en pensionär
Dagens borde:  Städa...
Dagens frisyr:  Tofs och stig-helmer toffs
Dagens smink:  Svarta ringar som en panda
Dagens klädsel:  Avklippta leggins, vitt gips och farfarsrutig skjorta
Dagens favoritlåt:  Travelin' thru - Dolly parton!
Dagens hatlåt:  Alla låtar med Robyn
Dagens planer:  Plugg och åter plugg!
Dagens vill ha:  Lycka
Dagens längtan:  Sommar
Dagens beroende:  Mjölk


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0