9 EN BILD SOM VÄCKER MINNEN

2011-04-20 | 12:38:24

Jag kunde inte välja en bild så jag satte ihop ett kollage och en kort mening om varje bild.


1. Skolavslutningen i 9an, älskade min klänning men att sluta Solvik var nog det sämsta jag varit med om.
2. Jag kände kärlek, och jag fick kärlek tillbaka.
3. Min älskade syster, alla minnen med henne är värda guld.
4. Bodde i Solna, kär över öronen, lyssnade på Kalle baah och tillbringade sena kvällar i Cityterminalen.
5. Jul i Paris, första kvällen av alla kvällar jag började känna mig hemma.
6. Hultsfred 2006? Saknar det och skulle kunna tillbringa året om på festivaler.
7. Påväg ut till Kumlinge med Nea, en minnesvärd kväll med fyllebad, vodka och skratt.
8. En eftermiddag på skarpansvägen, kände mig precis så fridfull som jag ser ut på bilden.
9. Min 18års debut på arken, kände mig glad och lycklig.
10. En text som beskriver känslor för en nära person till 100 % och den har etsat sig fast i mitt minne.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0