Uppochnervänt

2010-12-14 | 22:46:44

Jag har väntat sen September på en tid till ortopeden, och glömsk som jag är så missar jag min första tid och blir tvungen att vänta 3 veckor extra. Men har bara min glömska ärthjärna att skylla. Idag så var jag till kirurgiska polikliniken iallafall och läkaren sa att hon inte såg nåt fel på den vanliga röntgenbilden och att hon ville göra en magnetröntgen. Problemet är att eftersom Åland är en sån underbar ö som har snabba kontakter och alla medel som åländska befolkningen behöver så har dom inte den röntgenmaskinen. Den skeppar dom över havet var tredje helg i en buss och eftersom alla har ont på Åland så är det jättelånga köer och jag kommer få vänta ca 2 månader.
Jag lipade till mig en stödsko gratis som ser ut som mina snowboardpjäxor som jag hoppas ska lindra värken lite = kan ta mindre värkmedicin = slipper somna på lektionerna och skämma ut sig framför lärarna.

Men har haft trevligt ikväll m glögg, kakor, vänner och mycket skratt, tack :)
Nu ser jag bara framåt och tänker att om jag klarar av smärtan sen januari i ett år så klarar jag av 2 månader till!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0