Tönten herself

2010-12-30 | 15:06:57

Jag känner mig verkligen supertöntig som tittat på nästan 24 avsnitt av Förhäxad på 3 dagar. Har jag ett liv ? Imorrn drar jag, Ida och walter över till Norrtälje för att shoppa lite och inhandla på båten. Gud, man vet aldrig vad som händer när man hittar på nåt med dom. Men jag ser framemot det! Jag blir nykter och är tillgänglig för att köra på kvällen och natten och hoppas att någon vänlig själ vill ha skuts. För vem vill gå i kylan när man kan ringa Celie's taxi AB? Fattas bara basar & bra ljudsystem så har ni en söderhavskryssning i min bil! För 10 euro inom stan och 20 mot saltvik och geta!

Okej. Min point var att kvällen imorrn förhoppningsvis samlar in cash samtidigt som jag får umgås med mina närmaste kärlekar. Och slipper baksmälla på lördag morgon! Vad kan bli bättre?!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0