Mot Godby

2010-12-13 | 06:15:33

Klockan 8 ska jag vara i Godby på Smådjurskliniken för kissie ska kastreras.. Är lite nervös eftersom hon är väldigt kelig och nyfiken på folk när hon är hemma, men hoppas inte hon får panik och blir rädd när vi kommer dit.. Jag har inte fått ge henne mat efter igår klockan 18 så hon är superhungring och går runt och jamar. Kanske hon vet att nåt är påväg och hända :/ Tänk om dom gör fel och hon kommer tillbaka utan bakben? Eller om dom slarvar bort henne och ger mig en annan katt när jag kommer tillbaka..  Gud jag är så nervös. well, jag ska hämta henne på eftermiddagen och förhoppningsvis har allting gått bra och jag får tillbaka rätt katt!



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0