Inredningsgeek

2010-12-10 | 21:41:13

Det är ett ständigt fixade och trixande hit och dit i min lägenhet, jag älskar detaljer för det lilla fina och vill ha ett hemtrevligt hus. Synd bara att jag inte har det minsta känsla för stil. Jag köper olika saker som ser fint ut men tillsammans ser det ut som Pippi har inrett, men en grej jag är speciellt nöjd med som jag gjorde igår är mitt sovrum. Det har inte varit använt sen jag flyttade till klinten men igår köpte jag en madrass och en superfin ( enligt mig då ) lampa som gör att det enda man vill göra är ligga där och insupa lyckan av att åtminstånde halva sovrummet är hemtrevligt. När hela lägenheten är klar ska jag visa bilder på det : ) Hallelujah.


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0