I'm a WOW!

2010-12-17 | 15:47:36

Har inte kunnat skriva på ett tag för blogg.se har krånglat och jag har inte kunnart logga in.

Just nu sitter jag hemma och skrattar högt för mig själv för att få till en bild där jag ser glad ut för en gångsskull men ser ut som grinchen i sitt värsta grin.
Idag fick jag det första av mina flera klädpaket jag väntar på med en nyårsklänning och ett helt vanligt vardagslinne som jag piffade upp lite med min favoritkavaj idag för att det är fredag :) Jag söker fortfarande ett par nyårsskor och hittade en par jättesnygga paljettpumps på Zko men jag har en förbannelse över mig som gör att jag inte kan ha pumps utan mina ankfötter glider ur när jag går.
Jag var också till Tyger & Sånt och köpte lite pärlor. Min moster har jättevackra halvädelstenar hemma från en butik i London som jag skulle få köpa, så hoppas kunna börja laga armband och halsband ikväll som jag senare lägger ut till försäljning på bloggen om dom blir bra :)




Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0