Händelselöst

2010-12-19 | 01:48:47

Har varit en ovanligt tråkig lördag, eller egentligen skön lugn lördag :) Var första gången på länge och åt pizza m walter men förstår inte varför jag envisas med det eftersom jag ändå vräker i mig halva pizzan jättesnabbt och sen mår jag illa och är grön resten av dagen.. Men det var gott de första 10 minuterna!
Sen har vi tillbringat hela kvällen hos Temi & Nim och glott på 2 filmer, pratat strunt och ätit poppade majskorn. Det blev lite fel med kameran idag så jag står fortfarande utan någon vettig kamera så har inte kunnat fota armbanden, men jag har varit ovanligt aktiv för att vara mig och gjort hela 4 stycken!! Wäuw! Så eftersom jag har underbara vänner som står ut med mitt tjatande så kanske jag får låna nån kamera snabbt så det kommer upp bilder imorrn på dem.

Klockan är snart 3 och har en snarkande tjockis bredvid mig så nu säger jag godnatt :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0