Gamla tanter och blommor

2010-12-21 | 21:43:42

Sista dagen idag i skolan bestod av kyrka, gröt och julfest. Direkt efteråt åkte jag till Cityblommor för att köra budblommor och jag måste bara berätta hur mycket jag saknar att jobba. Skola är ingenting för mig egentligen som vill ut och träffa människor och göra nåt nytt varje dag. Jag lät bli och sabba nånting på bilen idag & har fått många God Jul och tack.
En tant kom ut i rosa morgonrock och vägrade låta mig gå förrens jag hade tagit emot hennes 3 euro, " köp en glass eller nåt flicka lilla " sa hon. Jag tror hon har missat årstiden lite. Jag åkte hiss uppochner och sprang runt i huset iTiden & letade efter en gubbe som skulle ha blommor, tills en tjej i restaurangen kom fram och frågade om jag behövde hjälp. Haha, förutom detta har det gått smidigt idag :)



Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0