Fin julafton och galna fransmän

2010-12-24 | 19:53:18

Jag har fått jättefina paket dom senaste dagarna, bla ett presentkort på massage på mariebad 80 min, ett paket Nail art så man kan göra små figurer på naglarna, kläder, en surfplatta, pengar, en kamera och massa annat fint.. Jag åkte till mormor och morfar eftersom jag tänkte underhålla ett gammalt par, men det slutade med att jag nästan slocknade i soffan själv.. Men vi åt enkel julmat och spelade kort, hela lagom för mig för jag orkar inte med allt ståhej egentligen kring julen.
Mina galna släkt i Paris ringde just till mig för alla är samlade hos min faster Angelique, dom ropade God Jul på svenska i telefonen. Då ångrade jag lite att jag inte åkte dit över julen men eftersom jag är 80 år inuti som Anna Anka skulle sagt så tror jag inte att jag skulle orkat m resan & allt..
Well, nu väntar jag på en tjockis och sen ska vi vidare på andra äventyr ;)













Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0