Dag 15 – Min fritid

2010-12-29 | 10:31:47

Först måste jag ju erkänna att jag inte har någon fritid. Eller gott om tid har jag, men inget liv att göra något vettigt med min tid. Förut tyckte jag om att läsa men har tappat bort det lite då jag inte hittar några intressanta böcker längre, jag skulle gärna teckna men min talang sträcker sig så långt som till någorlunda vettiga streckgubbar. Måla gjorde jag mycket förut och kan fortfarande få nåt infall och ta fram staffliet och alla färger!

Sen kan jag ju alltid skylla på att min fotvärk försämrar saken för det gör den ju, jag kan inte gå ut och gå längre och vill jag göra något annat som tex gymma/dansa och något annat som inkluderar mycket gå, stå och ansträngning av benen så måste jag knarka värkmedicin som gör mig trött, glömsk som en dement och nästan lite nere. Så sen i mars har jag minskat rejält på vad jag gör på fritiden och har egentligen bara min fina familj och mina underbara vänner kvar som jag umgås med när jag inte är ett surt monster!
Tack till er!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0