Dag 13 – Det här upprör mig

2010-12-26 | 11:47:24

Om jag blir upprörd över något som tex är orättvist så brukar jag alltid säga till, göra något åt det och uppmärksamma. När jag gick i 6an så kämpade jag mot djuraga, att flå levande djur och all misshandel och dålig behandling av djur i alla länder. Jag gick runt och samlade ihop namnlistor mot allt detta som jag sedan skickade till stadsministern.
All sorts misshandel både på djur och människor upprör mig, att människor kan sakna respekt av så hög grad att de börjar kränka en annan individ.
Om jag skulle kunna så skulle jag jobba världen över med detta för det skulle ge mig så mycket om jag bara kunde förändra nåns situation nånstans i världen.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0