Dag 08 – Mina syskon

2010-12-19 | 16:54:45

Jag har redan berättat lite småsaker om mina 2 systrar, och eftersom dom är så så fortfarande har finns det inte så mycket mer.
Men min äldsta lillasyster Amira är 5 ½ år och hon är dotter till min mamma och pär, hon är blond, blåögd och älskar att vara lillgammal. Jag fotade henne väldigt mycket förut så jag gissar att det är därför hon nu såfort det kommer fram en kamera börjar posa och gör en Tyra-smize. Hon bryr sig väldigt lite jämfört med andra barn om nymodigheter vad det gäller leksaker och kläder osv. Hon äter hellre russin och dadlar istället för en påse med gelegodisar, gillar att sjunga och berätta långa historier och få människors uppmärksamhet och skratt. Hon har själv lätt för och skratta och är sällan ledsen eller missnöjd.

Min yngsta syster Valentine är inte ens 1 år och har mörkt hår och grönbruna ögon som mig, jag har bara träffat henne en gång och då låg hon mest och sov eller skrek. Men min pappa och Aurélie säger att hon är underbar och det tror jag absolut och alla fina bilder som finns på henne är underbara.







Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0