Dag 04 – Min bästa vän

2010-12-15 | 16:34:41

Min bästa vän skulle jag kalla är något jag hade när jag var liten, jag kommer ihåg när jag gick i 1an & 2an och Linn och jag alltid gick hem efter skolan till mig eller henne och lagade spagetti. Eftersom det var det enda vi kunde laga i matväg så toppade vi det med massa ketshup och salt medans vi tittade på Lilla Huset på Prärien.
Åren efter det har jag haft flera nära vänner och någon jag alltid kunde vända mig till, men eftersom jag flyttat mycket så har det aldrig hållit i mer än 2-3 år.

Mina närmaste vänner just nu är Ida Jansson som jag både delat lägenhet, fyllor, sorg & glädje + många minnen. Någon som alltid finns där och alltid skulle får mig på bättre humör fast jag tappat håret eller snubblat på ett bananskal o brytit benet.
Simon Finnäs (http://romu.blogg.se/) som ibland ger mig känslan av att han läser mina tankar. Vi kan sitta och skratta i flera timmar åt fula bilder på oss själva och samtidigt prata om riktigt djupa saker och tankar. Nu har han flyttat till Örebro och vi ses tyvärr bara runt 1-3 gånger i månaden men på sportlovet ska jag dit & jag längtar!
Nemi Snellman går i min klass och är någon jag kommit nära på en riktigt kort tid, vi har samma humor och kommer ihåg när vi fick komma till Järsö på fest och vi satt och skrattade konstant i flera timmar kändes det som. Hon är alltid öppen och känns som en början på en riktigt fin vänskap.







Kommentarer
Postat av: Simon

feeeta bilder! hahaha

2010-12-15 @ 18:49:46
URL: http://romu.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0