Dag 03 – Vad är kärlek?

2010-12-14 | 14:52:05

Kärlek för mig är kärlek till familj, pojkvän, vänner, livet och mig själv. Kärlek till djur och alla människor man möter varje dag. Det kan vara allt från att laga mat till någon, säga hej till en främmande person man möter på gatan och skicka pengar till utrotningshotade djur eller jordbävningsdrabbade människor på Haiti.
Det kan också vara en myskväll m chip och dipp med någon nära eller ett leende från någon man tycker om.

Kärlek är inte bara att man bryr sig och tycker om någon utan också förståelse och förlåtelse för det är inte alltid lätt att växa upp och gå igenom alla känslor man upplever. Finns inte så mycket mer att säga än att alla människor förtjänar att få och är fylld med kärlek och man väljer själv hur man vill gestalta och visa det ut åt andra.
En sak vet jag och det är att vissa stunder känns inte allting så bra och vissa stunder älskar jag livet!



Från förra vintern när vi var ett gäng och åkte pulka, det är också en del av kärlek :)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0