Dag 02 – Min första kärlek

2010-12-13 | 16:24:34

 

LYcKa äR aTT Ha Gon som DiG


Min första kärlek är någon som ger mig vingar & får mig att älska livet och mig själv. Det är någon som fortfarande efter snart 3 år ger mig fjärilar i magen när jag vaknar upp bredvid honom. Han är den som verkligen stämmer in på förklaringen " tusen ord är för lite för att förklara hur fantastisk han är ".

Det är rätt ironiskt hur vi träffade, i Januari 2008 på en fest hos Dennis på klinten. Han frågade om vi skulle strula för att göra nån annan tjej avundsjuk, haha. Sån var han. Jag hade eldigt rött långt hår & piercingar och det sista jag tänkte på var att en social skate kille skulle hysa nå större känslor för mig. Den kvällen slutade i en lång promenad och ett långt telefonsamtal dagen efter. Eftersom jag inte är den typen som gör några moves så var det mest han som bestämde när vi hördes. Helgen efter så låg vi flera timmar i en säng på en fest och pratade och pratade. Jag tror nog aldrig att jag har upplevt en sån relation med någon förut och det fängslade mig.
Det har varit upp och ner och mycket känslor inblandat. Men nu 2010 29 April blev vi tillsammans för 3je gången och nu har det varat i 7 ½ månad. Oavsett vad som händer så kommer vi ändå alltid att vara samma vi.

Alla minnen, små saker som bara är våra och känslan av att vara fullständig. Alla dagar med dig är underbara.










Walter Aavanen du gör mig hel. Jag älskar dig ♥


Kommentarer
Postat av: nini

vad vackert skrivet, ni är fina tillsammans :)

2010-12-14 @ 19:09:29
URL: http://ninniesalminen.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0