Busy bara värre celie

2010-12-20 | 23:40:16

Har haft fullt upp idag i skolan med storstädning ( fast jag vet att jag är latast ) och känns som om jag har kört runt halva åland med för att hämta och göra olika saker. Klockan 5 åkte jag till cityblommor för att agera blombud men det första jag gör är att ha sönder backspegeln. Som om det inte skulle vara nog med det så går jag och fastnar med bilen när jag ska köra ut från parkeringen eftersom dom bygger om fasaden så det är supertrångt att komma ut. Men inte blir jag less för det, kör vidare med blommor och irrar runt 20 min i österkalmare efter ett hus som var framför mig hela tiden. En tant tryckte en euro i handen på mig när jag kom med blommorna och såg jättenöjd ut och sa glad jul säkert 4 gånger.
Sist levererade jag blommor till Anders Wiklöf så då blev min dag gjord. Hallelujah moment!






Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0